jueves, 19 de abril de 2007

El camí de cada UN

Només escric per no estar trist,
per adonar-me de la sort que tenc
per tenir-vos a tots al meu costat
perque us adoneu que estic a la vostra dreta.

només puc viure
sapiguent la veritat,
la veritat del passat
i la que esta per venir

només vos cerc a vosaltres
cuant hem sento sol a aquest camí
cuan hem sent trist en aquest camí
i quan vosaltres hem necessiteu

només hem cerc a mí
per saber qui soc
per saber qui som
per trovar el meu destí

i tú només cerca la vida
la vida que et somrigui
atravesa els cristalls
que t'impedesquin seguir

destrueix les murades
que no et deixin veure el camí
lleva del teu camí aquella gent
que t'allunyi del teu destí

no el destí imposat
per cap deu diví
sinó aquell destí
on acabi el teu camí

CERCA EL TEU CAMÍ I ELEGEIG EL TEU DESTÍ

per a tots vosaltres, uns versos escrits desde mèxic en un moment on vos anyorava a tots ;)

1 comentario:

Anónimo dijo...

Bé, m'has fet un pco de pena quan m'has dit que ningú te deixava comentaris així que te'n deixaré un jo, pero m'ho tornaràs ehhhh. Aquests versos estan super bé, o almenys a jo m'agraden, ojalà jo sabes escrirue així!
I ara que ja sé que sols esciure aquí miraré d'entrar-hi sovint i deixar-te comentaris perquè no estiguis trist ;)