viernes, 13 de abril de 2007

poroblemes amb el puta pc del hotel...

Aquest ordinador es una P**A m*rd*! no puc tenir nisiquiera el msn encés perque peta... en fí, nose si vos podre anar contant tot... perque entre que es carisim i que l'ordinador me posa del nirvis... estic k m'estres... i estic de vacances no? xD

Només dir que avui he fet buceig amb bombones de oxigen per els arrecifes de per el mar carib... realment una passada... pero bé, els 15 metros se noten devall s'aigua sincerament.... (Aqui en david se deu morir d'enveja)

Per una altre part avui m'he clavat 300.000 caipiriñas... ja que les tenc gratis!! i he perdut sa camiseta per allà de sa solera que duia! xD vaja destroy.... (Aqui es n'edu qui se deu morir d'enveja...)

i nose que mes contar-vos dma anire a veure les piramides, i passat men anire en quad per sa selva... crec que me queden uns dies extressants... de vacances? nananai!... pero be, val la pena!! tot es molt guapo per aqui!

I que mes amem.... realment lo unic k me queda dir es que vos eñor a tots... per molt que aqui tengui barra lliure, ja tenc ganes de venir de festa amb voltros! que no es lo mateix beure i enriurersen des guiris, que beure amb voltros xD

Au idoi... men vaig d'aki que duc 35 minuts conectat i me pegaran un clau de valgame dios! xaito gent, esper que per mallorca vos fagi bon temps... que jo aqui estic a 29 graus de mitjana.... i no puc meeeeeeees

adeu gent! besitos mexicanos per a tothom! ;)

P.D.: T'estimu amor ;)

No hay comentarios: