miércoles, 7 de febrero de 2007

Abraços gratis a gent que realment ho necessita

Bé, m'agradaria donar la enorabona a tota la gent que va a donar els "abrazos gratis" ja que ho trob una manera molt bona de "compartir" i "repartir" felicitat, però ahir ho vaig estar pensant i perque cal repartir abraçades a gent que esta caminant per els carrers? perque repartir abraçades a gent que es capaç de sortir al carrer? perque repartir abraçades a gent que surt acompanyada al carrer?

Atlots propós fer això mateix, pero a la gent que REALMENT ho NECESITA, i no a la gent per ferse cuatre rialles, anem a sacrificarmos un poc per repartir unes cuantes rialles, per donar esperança a algú que ja la ha perduda, per donar ilusions a n'aquells que ja no en tenen.

Molts de voltros ja sabreu per on van els tirs, per els qui no, la meva idea es basaria en anar a repartir abraçades als hospitals, per exemple a oncologia (Gent amb cancer), ja que no es contagiós... i es gent que ja no te esperances.
O a alguna residencia de gent major, gent condemnada a la soletat i que crec que ens recordarien durant el que els hi queda de vida.

Atlots, si esteim aqui ens podem considerar afortunats, clar que sempre alguns estan pitjor que altres, pero no podeu comparar l'abraçada que podem necesitar nosaltres amb les abraçades que poden haver de menester tota aquella gent...

Gràcies als solidaris que heu llegit la parrafada, m'agradaria que deixesiu la vostra opinió, i m'agradaria seguir endevant amb el projecte

1 comentario:

Anónimo dijo...

Jo si fos una dakestes persones m qdaria fliapnt si m fan algo aixi, i potser pensaria: q se pensen q amb una abraçada canviaran el mon?? Potser tu si q vulguis una abraçada xo a molta gent ja no li serviria d res!!! Arribes a un punt q ja no tinteressa!! No hi arribis tu a akest punt;) un besazooo!